Skąd wziąć słowa kluczowe dla SEO?

Instrukcja krok po kroku, skąd wziąć słowa kluczowe. Jeśli zakładasz blog i chcesz przygotować kilka (lub kilkadziesiąt) pierwszych tytułów artykułów – lepiej żebyś wiedział, o czym jest ten tekst… Znajdowanie słów kluczowych to nie tylko wstęp do SEO, ale też inspiracja do tworzenia treści.

Jak zaplanować działania SEO?

Pisałeś książkę przez dwa lata i w końcu udało Ci się ją wydać! Od kilku miesięcy prowadzisz intensywną sprzedaż i zeszło aż 9 egzemplarzy. Czujesz radość, bo rodzina kupiła tylko 8. To oznacza, że jedną książkę musiał kupić ktoś z Internetu! Brzmi, jak bardzo realny scenariusz, oddający Twoje biznesowe koszmary nocne? Dzisiaj spróbujemy coś poradzić, żeby nigdy się nie wydarzyły. Nie coś, tylko SEO.

Skąd brać klientów w Internecie?

Wyobraź sobie odkurzacz przemysłowy o potężnej mocy. Kiedy go włączymy, ziemia się lekko trzęsie, a siła ssąca jest tak olbrzymia, że zaczyna wciągać dokumenty z zamkniętej szuflady biurka… które stoi w sąsiednim budynku. Teraz podchodzimy do odkurzacza, trzymając w ręce małą papierową kulkę. Samo podejście nie jest łatwe, tym bardziej, że wessało nam już kapcie. Przykładamy kulkę do samej ssawki i puszczamy. Co robi kulka?
W naszym przykładzie: odkurzacz to marketing naszej firmy, a kulka to klient. Przynajmniej tak chcielibyśmy postrzegać wszelkiego rodzaju lejki sprzedażowe.

Jak rozwinąć biznes on-line?

Mój syn, kiedy miał roczek, wciąż wracał do łazienki, żeby próbować wykręcić jedną śrubkę. Zwykle zabieraliśmy go stamtąd i zamykaliśmy drzwi. Ale on wracał tam codziennie przez 2 miesiące. Wykręcił.

Nauczyłem się od niego jednego. Tak się buduje biznesy. Nie, nie wykręcając śrubki. Wytrwałością!

Jak zdobyć klientów?

– Ala ma kota – usłyszałem wyraźnie, choć zdawało mi się, że nie dosłyszałem.
Był upalny, lipcowy dzień. Przed chwilą ślubowałem miłość i wierność najcudowniejszej dziewczynie, jaka chodzi po Ziemi. Teraz staliśmy na dworze, a rodzina i przyjaciele składali nam życzenia.
– Ala ma kota? – upewniłem się raz jeszcze.
– Dokładnie tak. Być może nie zapamiętacie wszystkich życzeń, jakie tutaj usłyszycie, ale te będziecie pamiętać. Dobrze wam życzymy. A dzisiaj pamiętajcie: Ala ma kota.
To jest artykuł o tym, jak włamać się do umysłu Twojego przyszłego klienta.

Jak budować wizerunek w mediach społecznościowych?

A więc masz firmę, ale nikt o niej nie wie? Utrzymujesz ją w tajemnicy, żeby nikt nie zakradł się w nocy do Twojego sklepu internetowego i nie zrobił zakupów? OK, nie będę złośliwy. Po prostu dopiero zaczynasz i nie masz jeszcze rozpoznawalnej marki. Jak zbudować wizerunek w mediach społecznościowych? Czytaj dalej, a znajdziesz odpowiedź – krok po kroku (od zera do marketera).

Manipulacja w reklamie

Sprzedawca samochodów mówi: ten samochód jest bezwypadkowy. Rzeczy, które uważam za bardziej prawdopodobne: Mikołaj przynoszący prezenty, rozmazane zdjęcia UFO, prawdomówny polityk… emerytura z ZUS-u. Może po prostu przywykliśmy do tego, że jesteśmy okłamywani przez reklamy? Traktujemy to jako normę, czy budzi się w nas sprzeciw? A jaka jest granica między okłamywaniem, manipulacją i rzetelną reklamą? Czy manipulacja różni się od kłamstwa? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego.

Jak napisać oficjalny e-mail?

Czy e-mail można zacząć słowem: Witam? Czy można pozdrowić odbiorcę? Jak wyglądają oficjalne schematy takich wiadomości? Czytaj i pisz profesjonalne e-maile, aż ludziom po drugiej stronie kabla spadną kapcie z wrażenia.

Działalność nierejestrowana w 2022 roku

Masz fajny pomysł na biznes? Opracowałeś biznesplan, ale boisz się zacząć, żeby nie odwiedzili Cię smutni panowie z Urzędu Skarbowego? Czasami nie musimy rejestrować naszej działalności. Po prostu pracujemy i zarabiamy… i płacimy podatki. Jak prowadzić działalność bez rejestracji? Czytaj dalej, a dowiesz się wszystkiego.

Praca w korporacji

Jak zoptymalizować działania pracowników? Wydaje się, że korporacje są miejscem, gdzie to zadanie doprowadza się perfekcji. Czy pracownicy mają się czego bać? Dlaczego tak wiele osób chwali sobie korporacyjny charakter pracy?

Shopping Cart